انواع فرش ماشینی 700 شانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع فرش ماشینی 700 شانه
نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1399
بازدید : 163
نویسنده : محمد

برای دیدن انواع فرش های 700 شانه ، کلیک کنید .
تاریخ نشان می دهد که فرش های تولید شده در ایران اولین فرش های موجود در جهان هستند . قدمت اولین فرش به هزاره دوم قبل از میلاد بر می گردد . اولین فرش که فرش پازیریک نام دارد اثر و هنری است از ایران زمین و در حال حاضر در به عنوان اثری بسیار بسیاری گران بها و ارزشمند در یکی از موزه های جهان نگهداری می شود .
ارزشمندی بافته های دستبافت در آن است که نوع و خواستگاه منطقه تولیدی خود را نشان می دهند . در گذشته فرش های تولیدی بر اساس نقشه و طرح به خوبی حاکی از منطقه ای بودند در ان جا بافته شده اند . نیاز به کف پوش جرقه های اولیه تولید فرش را در اذهان ایجاد کرد . موارد مختلفی به عنوان کف پوش از شاخ و برگ درختان گرفته تا پوست و پشم حیوانات برای کف پوش شدن خانه ها داوطلب بوده و مورد آزمایش قرار گرفته اند . اما در حال حاضر فرش های ماشینی بهترین و مناسب ترین کف پوش ها هستند . سال ها گذشت تا انسان ها به توانایی ریسیدن نخ دست یافتند تا آن موقع پشم و پوست حیوانات گزینه مناسبی برای پهن کردن در کف خانه ها بشمار می رفتند . ریسیدن نخ و بافته شدن روی یکدیگر کف پوش هایی را بوجود اورد که در وهله اول زیباترین اثر هنری و در وهله دوم بهترین کف پوش بودند اما هر چه زمان گذشت انسان ها به فک بهتر شدن کف پوش ها و مواردی جهت اسایش و راحتی بیشتر در این محصولات افتادند .
در سال 1350 اولین فرش ماشینی در شهرک صنعتی راوند کاشان تولید شد . کاشان در مسیر ابریشم که بزرگترین راه مبادله صنایه نساجی مانند پارچه و نخ و ابریشم و ... بوده است ، قرار دارد . از همین رو آشنایی اولیه با صنعت نساجی موجب شد تا اولین فرش ماشینی در کاشان تولید شود . مدتی گذشت و تولید کنندگان فرش ماشینی یکی پس از دیگری به تأسیس کارخانه اقدام کردند . به حق اکثر تولید کنندگان در ارائه محصولات بی نظیر بوده و برند هایی خوش نام و خوش آوازه به بار آورده اند .
فرش های 350 شانه اولین تولیدات این کارخانه ها بوده اند که در حال حاضر تولید نمی شوند و جای خود را به محصولات ناب تر و با کیفیت تر داده اند . فرش های 500 شانه ، انواع فرش های 700 شانه ، فرش های 1000 شانه ، فرش های 1200 شانه و اخیرا فرش های 1500 شانه از دسته محصولاتی هستند که در حال حاضر در بازار های فرش به فروش می رسد . دسته فرش های 700 شانه پر فروش ترین محصول است . فرش های 700 شانه برند فرشخونه که یکی از بهترین برند های جهان می باشد ، ویژگی هایی دارند که خریداران را جذب کرده و همین ویژگی ها موجب فروش بیشتر محصول شده است .
مقاله در دست به انواع فرش های ماشینی کاشان اختصاص داده شده است . فرش های ناب و درجه یک که شاخه پرفروش و محبوب در بین مشتریان شناخته شده است .
فرش های ماشینی 700 شانه
اکثر مشتریان به هنگام ورود به بازار اطلاعی از شانه و تراکم ندارند این در حالی است که یکی از آیتم های خرید رضایت بخش داشتن آگاهی کامل از شانه و تراکم فرشی است که خواهان آن هستیم . پس ابتدا لازم است تا در مورد شانه و تراکم فرش ها صحبت کنیم .
شانه و تراکم دو واژه مربوط به گره هستند . شانه تعداد گره موجود در هر متر عرض و تراکم تعداد گره موجود در هر متر طول فرش است . به عبارتی فرش 700 شانه محصولی است که در هر متر عرض خود تعداد 700 گره دارد . شانه و تراکم مشخص کننده ویژگی های زیادی در فرش های ماشینی هستند . تعیین ظرافت و زیبایی ، دوام و مقاومت ، ضخامت و قطر فرش و حتی قیمت محصول به شانه و ترکام بستگی دارد . ناگفته نماند که برند فرش هم در تعیین این ویژگی ها کم اهمیت نیست . برای مثال هنگام صحبت از فرش ماشینی با کیفیت منظور محصولی است که از الیاف اکرولیک هیت ست در بهترین حالت تولید شده است مانند فرش های برند فرشخونه که از معتبر ترین برند و بهترین کیفیت است .
انواع فرش های ماشینی 700 شانه
محصولات 700 شانه انواع مختلفی دارند . در فروشگاه فرشخونه شاهد آن هستیم که دسته فرش های 700 شانه به 4 نوع مختلف تقسیم می شود . فرش های ماشینی 700 شانه برند فرشخونه بسیار مقاوم ، با کیفیت ، زیبا و ارزان قیمت هستند . در ادامه با انواع مختلف این فرش از برند بی نظیر فرشخونه آشنا خواهیم شد .
فرش 700 شانه 8 رنگ
این فرش در هر متر عرض خود تعداد 700 گره دارد که کار گره ها اتصال نه خاب به تار و پود فرش است . در واقع گره ها موجب شکل گرفتن فرش می شوند . داشتن 8 رنگ در زمینه به عنوان رنگ های اصلی یعنی تنوع رنگی بالا که در نوع فرش 700 شانه 8 رنگ به چشم می خورد . از انواع پر فروش و جذاب فرش های 700 شانه 8 رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :
فرش ماشینی 700 شانه 8 رنگ طرح غزال : تراکم 2550 ، شانه 700 ، حنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، نخ تار و پور از جنس پنبه و بافته شده توسط بهترین و به روز ترین دستگاه های موجود ویژگی این محصول است . فرش های طرح غزال در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و دارای رنگ زمینه آبی کاربنی و سرمه ای است .
فرش ماشینی 700 شانه طرح باغ معلق ( گوهر تاج ) : تراکم 2550 ، شانه 700 ، جنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، نخ تار و پور از جنس پنبه و بافته شده توسط بهترین و به روز ترین دستگاه های موجود ویژگی این محصول است . فرش های طرح باغ معلق در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و دارای رنگ زمینه آبی کاربنی و سرمه ای و کرم است .
فرش ماشینی 700 شانه طرح سیرنگ : تراکم 2550 ، شانه 700 ، جنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، نخ تار و پور از جنس پنبه و بافته شده توسط بهترین و به روز ترین دستگاه های موجود ویژگی این محصول است . فرش های طرح سیرنگ در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و دارای رنگ زمینه سرمه ای است .
فرش ماشینی 700 شانه طرح بهشت ، فرش ماشینی 700 شانه طرح دیانا ، فرش ماشینی 700 شانه طرح نسترن و ...
فرش 700 شانه 8 رنگ پالت T
فرش ماشینی 700 شانه طرح باغ معلق : تراکم 2550 ، شانه 700 ، جنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، نخ تار و پور از جنس پنبه و بافته شده توسط دستگاه تکسیم ویژگی های فنی محصول است . فرش های این طرح در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و دارای رنگ زمینه سرمه ای است .
فرش ماشینی 700 شانه طرح سحر : تراکم 2550 ، شانه 700 ، جنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، نخ تار و پور از جنس پنبه و بافته شده توسط دستگاه تکسیم ویژگی های فنی محصول است . فرش های طرح مذکور در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و دارای رنگ زمینه سرمه ای است .
فرش 700 شانه 10 رنگ
فرش هایی با ده رنگ اصلی در زمینه که می توانند برای مشتریان جذاب باشند . توجه نمایید که هر چه تعداد رنگ اصلی بکار رفته بیشتر باشد ، مکان های خلوت و کم وسیله تری می طلبند چراکه شلوغ بودن و تنوع بالای رنگی در فرش ها موجب شلوغی خانه و نمای بیشتر فضا خواهد شد
فرش ماشینی 700 شانه طرح خشتی : از ویژگی های فنی این محصولات می تواند اشاره کرد به :
تراکم 2550 ، شانه 700 ، جنس نخ خاب آکرولیک هیت ست شده ، جنس نخ تار و پور پنبه ، بافته شده توسط جدیدترین دستگاه ها . همچنین فرش های طرح خشتی در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر تولید می شود و در رنگ زمینه سرمه ای موجود است .
فرش ماشینی 700 شانه طرح بهار ، فرش ماشینی 700 شانه طرح شاه پری ، فرش ماشینی 700 شانه طرح شهیاد ، فرش ماشینی 700 شانه طرح آذر نوش ، فرش ماشینی 700 شانه طرح کیمیا .
فرش 700 شانه 12 رنگ
محصولاتی هستند مانند چند نوع قبل با این تفاوت که بالاترین تنوع رنگی را داشته و در زمینه با تعداد 12 رنگ اصلی ظاهر می شوند . این محصولات که در تراکم 2550 وارد بازار می شوند با بهترین دستگاه ها و بیشترین بازده تولید می شوند .
فرش ماشینی 700 شانه 12 رنگ طرح نگار ، طرح صنم ، طرح ترانه ، طرح طناز ، طرح دریای نور ، طرح اریا و ...

 

منبع: فرش 1500 شانه






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: